משלוחים חינם לכל הארץ מעל 200₪

055-671-1585

כלבים היפואלרגניים כל סוגי כלבים שלא משירים שיער

קבוצת כלבים

אם אי פעם תהיתם, “מהו כלב היפואלרגני?” אתם במקום הנכון. כלבים היפואלרגניים הם בחירה פופולרית עבור אנשים עם אלרגיות.ברשימה המלאה הזאת, נסקור את כל מה שצריך לדעת על כלבים מיוחדים אלה. מהמאפיינים הייחודיים שלהם ועד לדרישות התחזוקה שלהם, אנחנו נסקור את הכל. אז בואו נצלול לעולם הכלבים ההיפואלרגניים.

תוכן עניינים

מהו כלב היפואלרגני?

כלב היפואלרגני מתייחס לגזע שיש לו סיכוי נמוך יותר לעורר אלרגיות בבני אדם. אף על פי שאף כלב לא יכול להיות היפואלרגני לחלוטין, גזעים מסוימים מייצרים פחות אלרגנים ונחשבים לבחירה טובה יותר עבור הסובלים מאלרגיות.

המאפיינים של כלבים היפואלרגניים
כלבים היפואלרגניים חולקים בדרך כלל כמה מאפיינים משותפים:

נשירה נמוכה: כלבים אלה משירים מעט מאוד שיער, ומפחיתים את התפשטות האלרגנים.
קשקשים מינימליים: הם מייצרים פחות קשקשים, מקור לאלרגן נפוץ.
שיער, לא פרווה: לכלבים היפואלרגניים יש לעתים קרובות שיער במקום פרווה, דבר העוזר למנוע אלרגיות.
טיפוח קבוע: הפרווה שלהם דורשת טיפוח קבוע כדי למזער הצטברות אלרגנים.

אפילו כלבים המתויגים לעתים קרובות כהיפואלרגניים יכולים לעורר תגובות אלרגיות: אף כלב אינו באמת, בהחלט היפואלרגני, אם כי אלו הנקראים לעתים קרובות היפואלרגניים מייצרים פחות קשקשים, שיער ורוק, מה שעשוי להפחית את השפעתם על אלו עם אלרגיות קלות או מתונות לכלבים. 

עם מעבר לבחירת גזע היפואלרגני, אוהבי כלבים הסובלים מאלרגיות יכולים לנהל את גורמי האלרגיה שלהם עם ביקורים אצל האלרגולוג, על ידי סינון האוויר בבית ועל ידי הסרת שטיחים, בין שיטות אחרות.

כלבים היפואלרגניים רשימה מלאה

בישון פריזה

בישון פריזה

הבישון פריזה הוא גזע כלבים מקסים וקטן, ידוע בסגולותיו ההיפואלרגניות. תכונות חביבות אלו כוללות נשירה מינימלית וייצור קשקשים נמוך. עם הפרווה דמוית השיער והנשירה הנדירה שלהם, בישון פריזה מפחית משמעותית את נוכחות האלרגנים בסביבתם. כדי לשמור על האיכויות היפואלרגניות אלו, חיוני טיפוח קבוע אשר מבטיח סביבה נקייה וידידותית כנגד אלרגיה.

שנאוצר מיניאטורי

שנאוצר מיניאטורי

זן שנאוצר נהנה מפופולריות גדולה ביותר בשוק. ידוע באינסטינקטים החדים של כלב שמירה, כלבים ערניים אלה הם בחירה אידיאלית עבור חובבי שנאוצר המחפשים אפשרות קומפקטית יותר. הם חולקים את אותה הבעה רצינית כמו עמיתיהם הגדולים יותר, אך מגיעים באריזה קטנה יותר. לחברים האמיצים והמסורים האלה יש נשירה מינימלית והם מעריצים זמן משחק נרחב, אז היו מוכנים לסבבי משחק רבים. זהו כלב היפואלרגני נהדר לכל בית.

פודל

פודל טוי

עם שלושה גדלים שונים לבחירה, פודלים הם גזע מבוקש מאוד. לפודל אין פרווה תחתונה שמשירה באופן משמעותי, כך שאנשים נוטים להיות הרבה פחות אלרגיים אליהם. גזע זה, המשתייך לקבוצה הלא ספורטיבית, מציג מגוון גדלים, כאשר הגודל הסטנדרטי הוא מעל 38 ס”מ, הננסי נע בין 25 ל-38 ס”מ, וגרסת הטוי עומדת על 25 ס”מ ומטה. הפרווה שלהם מאופיינת בצפיפות המתולתלת שלהם ונמצאים בצבעים אחידים, כולל לבן, שחור, אפור, חום ומשמש. כלבים אלה נהנים בדרך כלל מתוחלת חיים ארוכה, עם תוחלת של 10 עד 18 שנים.

מלטז

מלטז כלב

המלטז זהו כלב קטן שלא גדל ולא משיר שיער ידוע בפרווה הלבנה הישרה והיפה שלו. הם כלבי לוויה קטנים ושמחים הנחשבים כהיפואלרגניים. כלבים מלטזיים הם חיות מחמד נהדרות לבעלי אלרגיות קלות או בינוניות לכלבים.שייך לקבוצת הטוי, גזע זה עומד בגובה של 18 עד 23 ס”מ ומשקלו בין 1.8 עד 3.2 ק”ג. הפרווה הייחודית שלהם ארוכה, משית וחד-שכבתית, ללא פרווה תחתונה, בעיקר בצבע לבן. בני לוויה קטנים אלו נוטים להיות בעלי חיים ארוכים יחסית, עם תוחלת ממוצעת שנעה בין 12 ל-15 שנים.

סיני מצויץ

סיני מצויץ

למזלם של אלו שאלרגיים לשיער של חיות מחמד, לסיני מצויץ אין הרבה על מה לדבר. נראים לעתים קרובות בטבעת התצוגה, כלבים סיניים מצויצים נטולי שיער מציגים גופים קטנטנים עם פופים של שיער על ראשם, כפות הרגליים והזנב. לזן ‘פאודרפאף’ יש פרוות משיי רכה שיש להבריש לעתים קרובות. יש להם מעט קשקשים או ריר ולעיתים רחוקות הם משירים.

כלב מים פורטוגזי

כלב מים פורטוגזי

כלב בגודל בינוני, כלב המים הפורטוגזי הוא גזע אינטליגנטי וידידותי בדרך כלל. חלקם יוצרים כלבי שירות נהדרים ובעלי יכולת טבעית לשחות. יש להם שכבת פרווה יחידה שחורה ורכה שנוטה לא להשיר.

בסנג'י

בסנג'י

הבסנג’י הוא כלב ציד שמקורו ממרכז אפריקה. בסנג’י הם כלבים אינטליגנטים מאוד, אתלטיים עם הרבה סקרנות. הם בקושי משירים, מה שאומר שהם עשויים להתאים לאלה שמחפשים כלב היפואלרגני

כלב אפגני

כלב אפגני 2

עם פרווה ארוכה משית ונוכחות מלכותית, הכלב האפגני הוא חביב הקהל בתערוכות כלבים. הגזע הזה הוא בטוח ועצמאי, אבל גם מתוק ואפילו מטופש סביב המשפחה האנושית שלהם. למרות שנראה כאילו כמות השיער היא לא היפואלרגנית, זה שהפרווה שלו דמוית שיער הופך אותו לכלב היפואלרגני

הוואנז

הוואנז

הכלב הלאומי של קובה הוא ההוואנז, כלב קומפקטי ושובב שאוהב את בעליו. הפרווה המשי שלהם לא נושרת כמו פרוות של גזעי כלבים אחרים. אופציה נהדרת לכלב היפואלרגני קטן שמתאים לדירה

טרייר סקוטי

טרייר סקוטי

הטרייר הסקוטי, שנקרא בחיבה הסקוטי, אולי קטן, אבל  לא חסר לו במחלקת האישיות. כלבים חושניים אלה מזוהים לעתים קרובות בזכות צורת ראשם המובהקת ושיער הפנים דמוי הזקן. לגזע יש היסטוריה ארוכה של עבודה קשה: במקור הם היו כלבי חווה ברמות הסקוטיות. 

חלק מקבוצת הטרייר, לגזע זה גובה של 25 ס”מ, עם משקל זכרים בין 8.6 ל-10 ק”ג ונקבות בין 8.2 ל-9.5 ק”ג. הם מתאפיינים בפרווה כפולה הכוללת פרווה ארוכה יותר על הפנים, הרגליים ופלג הגוף התחתון, בדרך כלל בצבעי שחור, חיטה או בהיר. טריירים אלה נהנים בדרך כלל מחיים ארוכים יחסית, עם תוחלת ממוצעת של 12 עד 14 שנים.

ברבט

ברבט כלב

הברבט הוא כלב מים צרפתי הקשור קשר הדוק לפודל. לגורים הרכים הבינוניים האלה יש שיער ולא פרווה, כלומר הם לא משירים באותו אופן של גזעים אחרים מה שמצרף אותם לחלק מהכלבים ההיפואלרגניים.

 מסווג תחת קבוצת השונות, גזע זה עומד בגובה שנע בין 48 ל-62 ס”מ ומשקלו בדרך כלל בין 16 ל-29.5 ק”ג. הפרווה שלהם בינונית עד ארוכה, צפופה ויכולה להיות מתולתלת או גלית, מגיע בצבעים שונים כמו שחור, אפור, חום, חום או לבן. לכלבים אלו תוחלת חיים ארוכה יחסית, עם תוחלת ממוצעת של 12 עד 14 שנים.

טרייר אמריקאי חסר שיער

טרייר אמריקאי חסר שיער

הטרייר האמריקאי ללא שיער הוא גזע כלבים היפואלרגני שאינו משיר וחדש יחסית לעולם, שפותח לראשונה בשנות ה-70. האישיות האנרגטית שלהם וצבעי הפרווה והדוגמאות המשתנים הופכים אותם למקסימים לחלוטין.

יורקשייר טרייר

יורקשייר טרייר

למרות גודלו הקטן של יורקשייר טרייר, הם למעשה מהווים כלבי שמירה מצוינים ויעילים, הודות לאופי המגן שלהם. הפרווה שלהם ארוכה, ישרה ומשי למגע. שייך לקבוצת הטוי, גזע זה נע בדרך כלל בין 18 ל-20 ס”מ בגובה ומשקלו כ-2.3 עד 3.2 ק”ג. 

הפרווה שלהם מאופיינת בשילובי צבעים סטנדרטיים של שחור וזהב, שחור ושזוף, כחול וזהב, או כחול ושזוף, והיא ארוככה וישרה. בני לוויה קטנים אלו ידועים בתוחלת החיים הארוכה יחסית שלהם, בממוצע בין 11 ל-15 שנים.

לאסה אפסו

לאסה אפסו

על שם העיר הקדושה להסה בטיבט, הלאסה אפסו הוא כלב קטן שלא גדל ולא משיר שיער המשמש בדרך כלל ככלב שמירה בבית. יש להם שכבות שיער כפולות ארוכות וצפופות שהן כבדות וגסות. אומרים שהדרך שבה הם משירים גורמת לפחות אלרגנים לכלבים הנישאים באוויר.

גזע זה, מסווג בתוך הקבוצה הלא ספורטיבית, עומד בדרך כלל בגובה כתפיים של 25 עד 28 ס”מ ומשקלו בין 5.4 עד 8.2 ק”ג. הם מתאפיינים בפרווה כפולה צפופה שיכול להגיע במגוון צבעים, כולל שחור, לבן, זהב, אפור ושמנת. כלבים אלו נוטים ליהנות מתוחלת חיים ארוכה יחסית, הנעה בין 12 ל-15 שנים בממוצע.

קוטון דה טולייר

קוטון דה טולייר

המילה הצרפתית לכותנה היא “קוטון”, ומופיעה בשם גזע הכלבים Coton de Tulear בגלל הפרווה דמוית הכותנה המיוחדת שלו. הם גודלו במקור כחיות מחמד נלווים ולכן הם גורים מאוד נינוחים וידידותיים. אם אתה מחפש כלב היפואלרגני קטן וחיבתי, זה עשוי להיות הגזע בשבילך.

גריפון בריסלי

גריפון בריסלי

מכיוון שהם כמעט לא משירים או מזילים ריר, גריפון בריסלי נחשבים לכלבים היפואלרגניים. עם הבעות פנים דמויות אנוש ואישיות משעשעת, הכלבים האלה, יגנבו את הלב שלך במבט ראשון. 

חלק מקבוצת הטוי, גזע זה נע בדרך כלל בגובה בין 18 ל-25 ס”מ ומשקלו בין 2.7 ל-5.4 ק”ג. הם יכולים להיות בעלי פרווה חלקה או מחוספסת והם נמצאים בדרך כלל בצבעי פרווה כגון אדום, שחור ושזוף, שחור אחיד או בז’. כלבים אלו נהנים לרוב מחיים ארוכים יחסית, עם תוחלת חיים ממוצעת של 12 עד 15 שנים.

גולדן דודל

גולדן דודל

רוב הגולדן דודל הינם היפואלרגניים מכיוון שהגזע הוא הכלאה בין גולדן רטריבר לפודל, שהוא גזע היפואלרגני נוסף. גולדן-דודל בדרך כלל שומרים על סוג הפרווה שלהפודל, הנותן להם פרווה מתולתלת וקופצנית. 

שייך לקטגוריית ההיברידית, גזע זה מציג טווח גובה של 33 עד 66 ס”מ ומשקלו בדרך כלל בסביבות 20 עד 45 ק”ג, אם כי חלקם עשויים להיות קלים עד 6.8 עד 13.6 ק”ג. הפרווה שלהם לרוב מתולתלת,הם מגיעים במגוון צבעים כגון זהב, שמנת, אדום, שחור, חום, לבן, אפור, או אפילו שילובים של גוונים אלו. לכלבים אלו תוחלת חיים של 10 עד 15 שנים.

מלטיפו

המלטיפו הוא גזע כלבים מדהים הנובע מהכלאה של פודל טוי ומלטז. זהו כלב קטן ומקסים הידוע בפרוותו שאינה משירה שיער. הפרווה של המלטיפו דומה מאוד לזו של המלטז, וכוללת תלתול עדין שעבר בירושה מצד הפודל. כלב חביב והיפואלרגני זה מהווה בן לוויה אידיאלי עבור משקי בית עם ילדים או אנשים מבוגרים המחפשים בן לוויה כלב.

קאירן טרייר

קאירן טרייר

הקאירן טרייר הוא גזע קטן וחסון הידוע בפרווה הייחודית שלו ובאישיות תוססת ואנרגטית. טריירים אלה הם לרוב חסרי פחד, מלאי חיבה ומהווים בני לוויה מצוינים למשפחות וליחידים כאחד. הפרווה שלהם הופכת אותם לכלב היפואלרגני

בדלינגטון טרייר

בדלינגטון טרייר

הבדלינגטון טרייר מזוהה בקלות על ידי קצוות הפרווה הייחודיים על ראשם, המקנים מראה מקסים דמוי כבש לגזע המתוק הזה. הטריירים החביבים והעדינים הללו מצטיינים הן ככלבי שמירה ערניים והן כבני לוויה מענגים להרפיה.

 בעולם תערוכות הכלבים, אנשי מקצוע מקדישים מאמצים משמעותיים לטיפוח ועיצוב הפרוות המתולתלות שלהם כדי להשיג מראה מושלם לתמונה. עם זאת, עבור אלה המחפשים חיית מחמד אוהבת וקלת תחזוקה, תספורת קצרה יותר הוא בחירה מעשית יותר.

אירדייל טרייר

האיירדייל טרייר, גזע בגודל בינוני, בולט בפרוותו שאינה נושרת. גזע פעיל ואינטליגנטי זה מחייב פעילות גופנית שגרתית כדי לשגשג. כדי לשמור על המראה האופטימלי של הפרווה המתולתלת שלהם, הברשה קבועה היא חיונית, בדרך כלל כל 4-6 שבועות, כולל תספורת. 

איירדייל טרייר הם אופציה מצוינת עבור אנשים המחפשים כלב היפואלרגני שאינו משיר.

שיצו

שיצו

לשיצו יש היסטוריה עשירה עוד מימי שושלת טאנג. מבט אחד בהם מגלה מדוע הם כבשו פעם את לבבות המלוכה, בזכות המראה המלכותי והאישיות החביבה והמסבירת פנים שלהם.

עם זאת, הפרווה הארוכה שלהם דורשת תחזוקה שוטפת. חיוני ליצור מערכת יחסים עם מספרה מיומנת ולהכיר את הגור שלך להברשה קבועה מגיל צעיר.

ספניאל מים אירי

ספניאל מים אירי

הספניאל מים אירי הוא אחד מהכלבים ההיפואלרגניים הגדולים ביותר – עומד הגבוה ביותר מבין כל הספניאלים של AKC. בנוסף, ספניאל מים איריים פעילים מאוד וכפי ששמם מרמז, חובבי מים.

כלבים אלה ניתנים לזיהוי על ידי פרוותם המסולסלת ו”זנב החולדה” הייחודים שלהם. למרות שהם משירים בחילופי עונות, הפרווה שלהם עדיין היפואלרגנית יחסית – אך תדרוש הברשה ותספורת באופן קבוע.

לגוטו רומניולו

לגוטו רומניולו

לא רק שלגוטו רומניולו הם כלבים מקסימים בעלי מראה דובי, אלא יש להם גם היסטוריה מרתקת. הם גודלו באופן מסורתי כדי לחפש כמהין, מה שזיכה אותם בכינוי “כלב כמהין”. כלבים אלה הם חרוצים ובעלי אפים מצוינים.

הלגטו אולי לא נראה כמו גזע כלבים היפואלרגני עם הפרווה העבה והכפולה של שיער מסולסל , אבל הם למעשה משירים בצורה מינימלית מאוד. רק הקפד להביא אותם לתספורת באופן קבוע כדי למנוע קשרים.

כלב מים ספרדי

כלב מים ספרדי

הבא ברשימה שלנו של גזעי כלבים היפואלרגניים הוא כלב המים הספרדי. לגזע זה יש פרווה מתולתלת וצמרית שכאשר מאפשרים לה לגדול, היא יכולה ליצור ראסטות הדוקות. בעלי כלבים רבים מעדיפים לשמור על פרווה קצרה עבור כלבי המים הספרדיים שלהם, מכיוון שניהול פרווה ארוכה יותר דורש יותר מאמץ ומומחיות.

 ללא קשר לאורך הפרווה, כלבים אלה משירים מעט מאוד, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת עבור אנשים עם אלרגיות. עם היסטוריה ששורשיה ברעיית צאן וחילוץ, כלב המים הספרדי הוא לא רק בן לוויה פעיל ושובב אלא גם כלב שמירה חרוץ.

ענבים לכלבים- אסור

מותר לתת ענבים לכלבים?

מותר לתת גמבה לכלבים? אם אתה אוהב לאכול גמבות- טריות או מבושלות- אולי אתה תוהה אם אתה יכול לחלוק אותם עם חברך הכלב.,כן, כלבים יכולים

קרא עוד »
גמבה לכלבים מאמר

מותר לתת גמבה לכלבים?

מותר לתת גמבה לכלבים? אם אתה אוהב לאכול גמבות- טריות או מבושלות- אולי אתה תוהה אם אתה יכול לחלוק אותם עם חברך הכלב.,כן, כלבים יכולים

קרא עוד »
קבלו את כל ההנחות והקופונים

5% הנחה למצטרפים חדשים על כל האתר!

*בעת ההרשמה את/ה מאשר/ת קבלת מבצעים ותכנים שיווקים

×
דילוג לתוכן