משלוחים חינם לכל הארץ מעל 200₪

055-671-1585

כלבים קטנים – כל סוגי כלבים קטנים שיש

כלבים קטנים

עבור חובבי כלבים אמיתיים, כל כלב, ללא קשר לגודלו, מדהים בדיוק כמו שהוא. עם זאת, חיוני לשקול את התאימות של גודל הכלב למצב המגורים שלך. גזעי כלבים גדולים ובינוניים עשויים שלא תמיד להתאים למשקי בית מסוימים. לדוגמה, אם יש לך מקום מוגבל, מגבלות ניידות או ילדים קטנים, גזע כלבים קטן עשוי להיות התוספת המושלמת למשפחה שלך.

אם אתה מוכן לקבל בברכה חבר פרוותי חדש לביתך או פשוט זקוק לשיפור מצב הרוח, עיין ברשימה שלנו של סוגי כלבים קטנים מובילים. הגזעים הקטנים והחביבים הללו כוללים את הג’ק ראסל טרייר השובב, פומרניאנים חביבים, יורקשייר טרייר אנרגטי והיפואלרגני, מלטזים חביבים, ואפילו כמה כלבי טוי בגודל קטן להפליא.

תוכן עניינים

איזה כלב נחשב כלב קטן?

גזעי כלבים קטנים מאופיינים בדרך כלל בגודלם ובמשקלם הפיזי. למרות שאין הגדרה קפדנית ואוניברסלית, סוגי כלבים קטנים נחשבים בדרך כלל לכלבים שנמצאים בקצה הקטן יותר של ספקטרום המידות. הם בדרך כלל שוקלים בין 2.3 עד 11.3 ק”ג וגובהם מתחת ל45 ס”מ. חשוב לציין שטווחי הגדלים הללו יכולים להשתנות מעט בהתאם לסטנדרטים וארגונים שונים של גזע.

גזעי כלבים קטנים נבחרים לרוב בשל קומתם הקומפקטית, מה שהופך אותם למתאימים היטב למגורים בדירות או בתים עם שטח מוגבל. הגודל הקטן יותר שלהם גם הופך אותם לניידים יותר וקלים יותר לטיפול, מה שיכול להיות יתרון עבור אנשים שרוצים בן לוויה שקל לטייל איתו או לנהל אותו. 

בנוסף, כלבים קטנים מועדפים לרוב על ידי אנשים עם מוגבלות בניידות או כאלה שיש להם ילדים קטנים, מכיוון שהם ניתנים לניהול בגודלם ונוטים להיות פחות מאיימים מבחינה פיזית מגזעים גדולים יותר.

כלב ג'ק ראסל

ג'ק ראסל

ג’ק ראסל טרייר הוא גזע קטן נמרץ ואנרגטי הידוע באינטליגנציה ובזריזות שלו. עם אישיותם התוססת והאנרגיה חסרת הגבולות, הם מצטיינים בפעילויות מאתגרות שמשאירות אותם פעילים.

מלטיפו

המלטיפו הוא גזע קטן ומקסים המשלב את התכונות של גזעי המלטז והפודל. כלבים אלה מוערכים על המראה המקסים שלהם והטבע הידידותי והחביב שלהם, מה שהופך אותם לבני לוויה נפלאים למשפחות וליחידים כאחד.

וולש קורגי

וולש קורגי

וולש קורגי הם שובבים, חכמים וערניים, הם נהדרים עם ילדים. הם אינטליגנטים ומוכנים לרצות, מה שהופך אותם קלים לאימון. הם כלבי שמירה טובים, ויכולים להיות רועשים ומאופקים עם זרים.

צ'יוואוה

צ'יוואווה

על שם מדינת צ’יוואווה במקסיקו, הכלבים הנאמנים והאנרגטיים הללו מוכיחים שדברים טובים אכן מגיעים באריזות קטנות – בערך 2.2 ק”ג ליתר דיוק.

פומרניין

פומרניין

הפומרניאן הוא גזע קטן הידוע בפרוותו הרכה, הכפולה ואישיותו התוססת. הכלבים הקטנים האלה הם בעלי ביטחון עצמי, תוססים ומלאי קסם, מה שהופך אותם לתוספת מענגת לכל בית.

יורקשייר טרייר

יורקשייר טרייר

במשקל של כ-3 ק”ג בלבד, יורקשייר טרייר הם פצצה אנרגטית באריזה קטנה. לפרווה המהממת והמשית הזו יש גם צד חיובי נוסף: היא היפואלרגנית!

מלטז כלב

מלטז

למרות שזה יכול להיות מאתגר להבדיל בין כל גזעי הכלבים הלבנים הקטנים השונים, המלטז עומד כאחד העתיקים ביותר. במשך אלפי שנים, כלבי מלטז מקסימים את בעליהם, עד כדי כך שהיוונים הקדמונים בנו קברים כמחווה לחבריהם האהובים.

בישון פריזה

בישון פריזה

הכלבים הלא משירים האלה ידועים בתור שמחים, אוהבים וחביבים להפליא. הם אינטליגנטים, למרות  שלפעמים הם מפגינים התנהגות עקשנית.

שיצו

שיצו

שיצו הם כלבים קטנים כל כך מקסימים, הם בהחלט יגנבו לך את הלב. הם עדינים ונאמנים, אך גאים עם התנהגות עצמאית. הם יכולים להיות עקשנים לפעמים.

פאג

פאג

נאמנים ומלאי חיבה לכולם (כולל לזרים), הכלבים האלה שובבים מאוד ותמיד מוכנים למשחק. הם אינטליגנטים, אם כי עקשנות מקשה על אימון של הגזע הזה.

פודל טוי

פודל טוי

פודל טוי הוא גזע קטן ואינטיליגנטי הידוע באופיו השובב. עם גודלם הקומפקטי והאישיות התוססת שלהם, פודל טוי הם כלב קטן מדהים.

בסנג'י

בסנג'י

בסנג’י עבדו במקור ככלבי ציד באפריקה, מוערכים בזכות האינטליגנציה והעצמאות שלהם. עם זאת, התכונה הבולטת ביותר בהם יצרה את הכינוי, “הכלב נטול הנביחות”

ביגל

ביגל

לביגל יש אישיות נהדרת – הם נמרצים אינטליגנטים, שובבים, נאמנים וידידותיים. חוש הריח החד שלהם יכול לפעמים להפוך טיולים למעניינים, שכן הם מנסים לעקוב אחר כל ריח שהם נתקלים בהם.

בוסטון טרייר

בוסטון טרייר

אוהב ומצוין עם ילדים, לטרייר בוסטון אין את הטמפרמנט המטורף של טרייר טיפוסי. הם חכמים אינטליגנטיים ואוהבים הרבה תשומת לב.

קאירן טרייר

קאירן טרייר

הכלבים האופטימיים והמאושרים האלה נוטים להעסיק את עצמם בעבודות. הם נמרצים, במיוחד עם כלבים אחרים, ואינם מתרועעים עם חתולים היטב. הם עשויים להזדקק להשגחה סביב ילדים צעירים מאוד.

קינג צ'ארלס קבליר ספנייל

קינ צ'ארלס קבליר ספנייל

קינג צ’ארלס קבליר, הידוע גם בשם קבליר קינג צ’ארלס ספנייל, הוא גזע קטן ומקסים עם היסטוריה עשירה. ידועים באהבה והידידותיות שלהם, כלבים אלה היו בני לוויה אהובים במשך מאות שנים, מה שהופך אותם לבחירה אהובה של כלב קטן במשפחות.

קוקר ספניאל

קוקר ספניאל

נאמן ומלא אהבה, הקוקר ספניאל הוא חבר המשחק המושלם לילד. הם אינטליגנטים עם רצון לרצות, מה שהופך את האימון לנוח. אחד מהכלבים הקטנים שלא מקבלים את התשומת לב שמגיעה להם!

כלב תחש

כלב תחש

נאמן ומלא אהבה, הקוקר ספניאל הוא חבר המשחק המושלם לילד. הם אינטליגנטים עם רצון לרצות, מה שהופך את האימון לנוח. אחד מהכלבים הקטנים שלא מקבלים את התשומת לב שמגיעה להם!

בולדוג צרפתי

בולדוג צרפתי

כקודמו הקטן יותר של הבולדוג האנגלי, לגזע זה יש אישיות גדולה תוך כדי שהוא דורש פעילות גופנית מינימלית. זה לא מפתיע שהכלבים הקטנים בעלי האוזניים הללו צוברים פופולריות, במיוחד בסביבות עירוניות עמוסות.

הוואנז

הוואנז

הכלבים הקטנים המקסימים והחברותיים האלה הם הגזע הלאומי של קובה,לכן השם. הם ידועים בנאמנותם כבני לוויה משפחתיים. למרות האינטליגנציה והטבע האוהב שלהם, ההוואנז פעילים יותר בהשוואה לגזעי טוי רבים אחרים ונהנים מפעילות גופנית יומיומית.

לאסה אפסו

לאסה אפסו

כלבים קטנים ערניים, חושדים כלפי זרים וינבחו בבהלה. הם עצמאיים ועקשנים אבל מאוד נאמנים למשפחותיהם.

שנאוצר מיניאטורי

שנאוצר מיניאטורי

עם הרגישות הגרמנית שלו, הכלבים האלה מצוינים עם ילדים וקשישים כאחד. טבעם הערני ואינסטינקט ההגנה הטבעי שלהם הופכים את המיני שנאוצר לכלב שמירה טוב.

פקינז

פקינז

אמיצים ונועזים, הכלבים האלה לא נותנים לקומתם הקטנה לעמוד בדרך. הם מכובדים, עצמאיים ומרוחקים עד כדי סנובים. הם מעדיפים חברה של מבוגרים.

טרייר סקוטי

טרייר סקוטי

טריירים סקוטי ידועים באופיים העצמאי והבטוח. אבל לפעמים הם יכולים להיות עקשנים; לנסות לאמן סקוטי יכול להיות מבחן אמיתי של רצון, והם נוטים להיות כלבים של אדם אחד.

שיבה אינו

שיבה אינו

שיבה אינו הם עירניים, פעילים וקשובים. הם אחד הגזעים העתיקים ביותר ביפן וכלב לוויה הפופולרי ביותר בארצם.

אלסקן קליי קאי

אלסקן קליי קאי

אוהבים האסקי אבל אין לכם ממש מקום לכלב בגודל בינוני? אפשר להכיר לכם את אלסקן קליי קאי – הכלב הזה נראה בדיוק כמו האסקי, אבל ישקול רק עד 7 ק”ג.

פינצ'ר ננסי

פינצ'ר ננסי

פינצ’ר מיניאטורי, חסרי פחד ואוהבים, דורשים הרבה יותר פעילות ממה שהגוף שלהם במשקל 4.5 ק”ג רומז. היו מוכנים גם לכמה מהאיכויות הקוליות יותר שלהם.

פוסטים נוספים

ענבים לכלבים- אסור

מותר לתת ענבים לכלבים?

מותר לתת גמבה לכלבים? אם אתה אוהב לאכול גמבות- טריות או מבושלות- אולי אתה תוהה אם אתה יכול לחלוק אותם עם חברך הכלב.,כן, כלבים יכולים

קרא עוד »
גמבה לכלבים מאמר

מותר לתת גמבה לכלבים?

מותר לתת גמבה לכלבים? אם אתה אוהב לאכול גמבות- טריות או מבושלות- אולי אתה תוהה אם אתה יכול לחלוק אותם עם חברך הכלב.,כן, כלבים יכולים

קרא עוד »
קבלו את כל ההנחות והקופונים

5% הנחה למצטרפים חדשים על כל האתר!

*בעת ההרשמה את/ה מאשר/ת קבלת מבצעים ותכנים שיווקים

×
דילוג לתוכן