משלוחים חינם לכל הארץ מעל 200₪

055-671-1585

כלבים חמודים – כל סוגי הכלבים הכי חמודים בעולם!

כלבים חמודים - כלבים הכי חמודים

בדיוק כמו עם אנשים, כל כלב מתגאה בקסם ובמשיכה המיוחדים שלו. ההחלטה מי מהם הכי חמוד היא עניין של טעם וסנטימנט אישי. חשוב להדגיש כי לכל כלב בודד, בין אם הוא שייך לגזע מוכר ובין אם הוא מעורב חביב, מגיע בית חם ואוהב. כדאי לזכור שייתכן שהכלב האהוב הבא שלך יחכה לך בסבלנות במקלט לבעלי חיים קרוב, מוכן להעשיר את חייך בנאמנותם ואהבתם הבלתי מעורערת.

רשימה מלאה של כל הכלבים הכי חמודים בעולם!

תוכן עניינים

כלבים חמודים רשימה מלאה

בסנג'י

בסנג'י

הבסנג’י הוא כלב ציד שמקורו ממרכז אפריקה. בסנג’י הם כלבים אינטליגנטים מאוד, אתלטיים עם הרבה סקרנות. הם בקושי משירים, מה שאומר שהם עשויים להתאים לאלה שמחפשים כלב היפואלרגני. כלב חמוד זה מתאים לכל בית

מלטיפו

המלטיפו הוא גזע כלבים מדהים הנובע מהכלאה של פודל טוי ומלטז. זהו כלב קטן ומקסים הידוע בפרוותו שאינה משירה שיער. הפרווה של המלטיפו דומה מאוד לזו של המלטז, וכוללת תלתול עדין שעבר בירושה מצד הפודל. כלב חביב והיפואלרגני זה מהווה בן לוויה אידיאלי עבור משקי בית עם ילדים או אנשים מבוגרים המחפשים בן לוויה כלב.

צ'או צ'או

צ'או צ'או

למרבה המזל, צ’או-צ’או הם כלבים חמודים להפליא מכיוון שהם ידועים בעקשנותם ובהתנגדותם לאימונים. עם זאת, האישיות הייחודית של הגזע המקסים הזה מוסיפה מימד מיוחד למשיכה שלהם, מה שהופך אותם לאתגר מסקרן עבור בעלי כלבים מנוסים שלוקחים כמשימה לטפח את רוחם העצמאית.

שיצו

שיצו

אם העיניים האקספרסיביות, מלאות הנשמה והאוזניים הנפולות המקסימות האלה לא יכבשו אותך, הגישה שאי אפשר לעמוד בפניה בהחלט תצליח. גזע זה ידוע בכך שהוא מעניק לבעליו חיבה חסרת גבול ומסירות בלתי מעורערת, מה שהופך אותם לכלבים חמודים עוד יותר.

מלטז

מלטז כלב

כשמדובר בכלבי מלטז, גודלם הקטנטן והפרווה היוקרתית שלהם הם רק ההתחלה. הכלבים האלגנטיים הללו ידועים בזכות אופיים העדין ואהבתם, מה שהופך אותם לבני לוויה מושלמים עבור אלה שמחפשים חבר פרוותי אוהב ונאמן.

בורדר קולי

בורדר קולי כלב

הבורדר קולי  הוא בחלט אחד הכלבים החמודים ביותר, כלב הרועים הבינוני הזה הוא לא רק חמוד, אלא גם מציג אווירה של תחכום. כלב אינטיליגנטי זה מתאים לכל בית.

יורקשייר טרייר

יורקשייר טרייר

יורקשייר טרייר, זוכים להערצה רבה עם קסמם שאין להכחיש. הם מוערכים בשל גודלם הקטן, פרוות המשי האלגנטית והעיניים האקספרסיביות, המעניקות להם מראה מלבב. 

הטבע התוסס והחביב שלהם הופך אותם לבני לוויה נפלאים, הביטחון העצמי והאוזניים העליזות שלהם מוסיפים למשיכה הכללית שלהם. למרות קומתם הקטנה, יורקי ידועים בגישה חסרת הפחד שלהם ובאישיותם הגדולה, מה שהופך אותם לגזע כלבים אהוב ברחבי העולם.

גולדן דודל

גולדן דודל

גולדן דודל, הכלאה אהובה הנובעת מהתערובת של גולדן רטריבר ופודלים, אהובים על ידי חובבי כלבים מסיבות שונות. הקסם שלהם ניכר חזותית במראה החמוד שלהם, המאופיין בפרווה מוזהבת רכה וגלית שמזכירה לעתים קרובות דובונים. מעבר למראה המושך שלהם, הם מוערכים בשל הנטייה הידידותית והחברותית שלהם, מה שהופך אותם לתוספות מצוינות למשפחות.

 האינטליגנציה הגבוהה שלהם ויכולת האימון רק משפרת את הביקוש שלהם. כלב זה הוא אחד מהכלבים החמודים ביותר!

קאירן טרייר

קאירן טרייר

הקאירן טרייר הוא גזע קטן וחסון הידוע בפרווה הייחודית שלו ובאישיות תוססת ואנרגטית. טריירים אלה הם לרוב חסרי פחד, מלאי חיבה ומהווים בני לוויה מצוינים למשפחות וליחידים כאחד. הפרווה שלהם הופכת אותם לכלב היפואלרגני ולכלב חמוד ביותר!

האסקי סיבירי

אלסקן מלמוט

מעטים דברים שובי לב כמו האסקי מקסים אחד, אבל כשיש לך צוות שלם מהם, החוויה באמת קסומה. עם המראה המדהים והאנרגיה הבלתי מוגבלת שלהם, האסקי הם בחירה שאי אפשר לעמוד בפניה עבור אלה שמוכנים לאופי התוסס שלהם.

ענבים לכלבים- אסור

מותר לתת ענבים לכלבים?

מותר לתת גמבה לכלבים? אם אתה אוהב לאכול גמבות- טריות או מבושלות- אולי אתה תוהה אם אתה יכול לחלוק אותם עם חברך הכלב.,כן, כלבים יכולים

קרא עוד »
גמבה לכלבים מאמר

מותר לתת גמבה לכלבים?

מותר לתת גמבה לכלבים? אם אתה אוהב לאכול גמבות- טריות או מבושלות- אולי אתה תוהה אם אתה יכול לחלוק אותם עם חברך הכלב.,כן, כלבים יכולים

קרא עוד »
קבלו את כל ההנחות והקופונים

5% הנחה למצטרפים חדשים על כל האתר!

*בעת ההרשמה את/ה מאשר/ת קבלת מבצעים ותכנים שיווקים

×
דילוג לתוכן