משלוחים חינם לכל הארץ מעל 200₪

055-671-1585

בננה לכלב – אפשר לתת לכלב?

בננה לכלב

כבעלי כלב, אולי תהיתם אילו פירות או ירקות מותר לכלב שלכם לצרוך. אם אי פעם שאלת, “האם כלבים יכולים לאכול בננות?” התשובה היא כן.

תוכן עניינים

האם בננה בטוחה לכלב?

בננות מציעות מספר יתרונות תזונתיים לכלבים, כולל אשלגן, ויטמין B6, ויטמין C, סיבים ומגנזיום. כמה וטרינרים אפילו ממליצים עליהם כחלופה בריאה יותר לפינוקים שומניים ומלוחים. תכולת הסיבים הגבוהה יכולה לסייע לכלבים עם בעיות במערכת העיכול, בעוד מגנזיום תומך בצמיחת העצם ובספיגת החלבון הכוללת. עם זאת, חיוני להאכיל בננות לכלב שלך במתינות בשל תכולת הסוכר שלהן.

האם כלבים יכולים לצרוך קליפות בננה?

תיזהרו עם קליפות בננה. למרות שהם אינם רעילות לכלבים, הם קשים לעיכול ועלולים להוביל לחסימות. גם בלי הקליפה, צריכה מוגזמת של בננה עלולה לגרום לאי נוחות בבטן של הכלב. אם יש לך ספקות או שאלות לגבי כמות הבננה המתאימה לתת לכלב שלך, כדאי להתייעץ עם הווטרינר שלך.

עובדות נוספות על בננה לכלבים

האם בננה יכולה לעזור עם שלשולים או עצירות של כלבים?
לבננות יש תכולת סיבים גבוהה, מה שיכול לעזור עם בעיות במערכת העיכול אצל כלבים. עם זאת, זה מתבטל במידה על ידי תכולת הסוכר שלהם. יותר מדי סוכר (או סיבים) עלול לגרום לכלב שלך לשלשול.

בדרך כלל, הסיבים שבבננה צריכים לעזור לכלב שלך ליציאות בריאות יותר. עם זאת, יותר מדי סיבים עלול לגרום לעצירות אצל כלבים. תן לכלב שלך בננות רק מדי פעם במנות קטנות בתור פינוק.

גם גזר ודלעת עשירים בסיבים ויכולים לעזור עם קלקול קיבה של הכלב שלך. בשניהם יש יותר סיבים ופחות סוכר מבננות.

בין שלושתם, בדלעת יש הכי פחות סוכר והכי הרבה סיבים. זו הסיבה וטרינרים ממליצים לעתים קרובות על דלעת משומרת לכלבים שיש להם עצירות קלה.

האם כלבים יכולים להיות אלרגיים לבננות?
בדיוק כמו אצל בני אדם, לכלבים יכולים להיות אלרגיות למזון. אז אם הכלב שלך מעולם לא אכל בננות לפני כן, נסה לבדוק אותן על ידי נתינת כמות קטנה בלבד.

לאחר מכן צפו בסימנים של אי סבילות למזון בטווח הקצר (לא אלרגיה). זה יופיע כמצוקה במערכת העיכול בצורה של הקאות, שלשולים, כאבים בבטן או עייפות (אנרגיה נמוכה).

מצבי עור ואוזניים, כולל גירוד כרוני, נגעים בעור או דלקות אוזניים, מתרחשים באופן כרוני יותר ולוקח זמן מה להתפתח.

האם כלבים יכולים לאכול צ’יפס בננה או בננה מיובשת?
צ’יפס בננה מיובש אינו מומלץ מכמה סיבות. אם לא נלעסים, הם יכולים לספוג מים, להתנפח ולגרום לחסימה שאפילו צריך להסיר בניתוח.

בנוסף, צ’יפס בננה שנרכש מהחנות מכיל לרוב חומרים משמרים לא רצויים ורמות גבוהות של סוכר.

האם כלבים יכולים לאכול לחם בננה?
אם במקרה הפלת חתיכת לחם בננה על הרצפה, והגור שלך שורף אותה לפני שתעשה זאת, בדוק שוב את רשימת המרכיבים. לחם בננה יכול להכיל דברים כמו צימוקים, קסיליטול או אגוז מוסקט – שכולם רעילים לכלבים.

אם הכלב שלך אוכל בטעות לחם בננה שמכיל מרכיבים מזיקים כלשהם – או שאתה לא בטוח במרכיבים – פנה מיד לוטרינר שלך.

אם הכנתם את לחם הבננה בבית ואתם בטוחים שאין מרכיבים רעילים, הכלב שלכם אמור להיות בסדר. אבל זכרו שלפינוקים מתוקים כמו זה יש בדרך כלל תכולת סוכר גבוהה, מה שעלול להרגיז את הבטן של הכלב שלכם. אז זו לא הבחירה הטובה ביותר כפינוק לכלב.

האם כלבים יכולים לאכול פודינג בננה?
יש להימנע מפודינג בננה. לפודינג יש תכולת סוכר גבוהה, חומרים משמרים ואולי מרכיבים אחרים רעילים לכלבים. שוב, אם הכלב שלך אכל קצת פודינג בננה, זה תמיד הכי בטוח לפנות לווטרינר שלך לייעוץ.

כיצד להאכיל בבטחה את הכלב שלך בננות:

כאשר מציעים בננות לכלב שלך, חשוב לעקוב אחר ההנחיות הפשוטות הבאות לבטיחותן:

מסירים את קליפת הבננה.

חותכים את הבננה לחתיכות קטנות וניתנות לניהול.

ספק בננות במידה.

הנה כמה דרכים בטוחות לשלב בננות בתזונה של הכלב שלך:

רסק בננות והוסף אותן כתוספת למזון הרגיל של הכלב שלך.

להקפיא ולמעוך בננות כדי למלא את צעצוע KONG של הכלב שלך. לטוויסט מענג, צור ארטיק לכלב של חמאת בוטנים ובננה על ידי ערבוב של בננה מעוכה עם מעט חמאת בוטנים ומים, ולאחר מכן מלא את KONG שלך והקפיא אותו.

פורסים את הבננה לחתיכות קטנות  ומציעים אותן כפינוקים.

ערבבו חתיכות בננה קפואות עם פירות אחרים ידידותיים לכלבים כמו תותים ואוכמניות, יחד עם יוגורט רגיל ללא סוכר וללא קסיליטול, כדי ליצור שייק פירות מרענן לחבר הפרוותי שלכם.

ענבים לכלבים- אסור

מותר לתת ענבים לכלבים?

מותר לתת גמבה לכלבים? אם אתה אוהב לאכול גמבות- טריות או מבושלות- אולי אתה תוהה אם אתה יכול לחלוק אותם עם חברך הכלב.,כן, כלבים יכולים

קרא עוד »
גמבה לכלבים מאמר

מותר לתת גמבה לכלבים?

מותר לתת גמבה לכלבים? אם אתה אוהב לאכול גמבות- טריות או מבושלות- אולי אתה תוהה אם אתה יכול לחלוק אותם עם חברך הכלב.,כן, כלבים יכולים

קרא עוד »
קבלו את כל ההנחות והקופונים

5% הנחה למצטרפים חדשים על כל האתר!

*בעת ההרשמה את/ה מאשר/ת קבלת מבצעים ותכנים שיווקים

×
דילוג לתוכן