משלוחים חינם לכל הארץ מעל 200₪

055-671-1585

מקלחת לכלב - המדריך המלא

במדריך מקיף זה, נלווה אתכם בתהליך של מקלחת לכלב שלכם במומחיות ובטיפול. הטיפים וההנחיות המפורטות של המומחים שלנו יבטיחו שזמן המקלחת של כלבכם יהפוך לחוויה נטולת מתחים הן עבורכם והן עבור בן לוויתכם הפרוותי. מהבנה באיזו תדירות לרחוץ את הכלב שלך ועד לבחירת המוצרים והטכניקות הנכונות, דאגנו לך.

תוכן עניינים

באיזו תדירות כדאי לקלח כלב?

הבנת תדירות המקלחת של הכלב שלך היא חיונית לשמירה על בריאותו ואיכות הפרווה שלו. בניגוד לבני אדם, כלבים אינם זקוקים לאמבטיות יומיות. עם זאת, מקלחת קבועה חשובה כדי לשמור אותם נקיים ונוחים. תדירות המקלחת האידיאלית תלויה בגזע ובסוג הפרווה של הכלב שלך:

כלבים ארוכי שיער

 גזעים ארוכי שיער צריכים בדרך כלל רק שתיים עד שלוש אמבטיות בשנה. מקלחת תכופה יכולה להפשיט את שכבותיהם משמנים טבעיים, מה שמוביל לעור יבש. חריגים כוללים מצבים רפואיים, ריחות לא נעימים או מקרים בהם יש צורך באמבטיה.

כלבים קצרי שיער

רוב הגזעים קצרי השיער יכולים ללכת ללא אמבטיות לתקופות ממושכות. באופן כללי, אמבטיה חודשית מספיקה אלא אם הכלב שלך מתלכלך או מסריח במיוחד.

גזעים דוחי מים ומצופים עבים

 גזעים עם פרווה דוחה מים או פרווה עבה דורשים פחות אמבטיות. רחצו אותם רק כשצריך כדי להימנע מהפשטת שמנים טבעיים מהמעילים שלהם.

מתכוננים לקלח את הכלב שלך

קנו שמפו לכלבים

בחר בשמפו מיוחד לכלבים עם איזון pH ניטרלי. הימנע משמפו עם צבעים או ניחוחות מלאכותיים שעלולים לגרות את עור הכלב שלך.

בחר את הנקודה הנכונה

בחר מיקום מקלחת בהתאם לגודל הכלב שלך. ניתן לרחוץ כלבים קטנים בכיור, בעוד שכלבים גדולים יותר עשויים להעדיף מקלחת או אמבטיה. ודא שהאזור מאובטח וספק משטח מונע החלקה לכלב שלך.

סדרו הכל לפני

ארגן מגבות ואספקה נחוצה ליד אזור המקלחת. סגירת דלתות יכולה למנוע מהכלב שלך לברוח לאחר סיום האמבטיה.

איך לקלח את הכלב שלך: מדריך שלב אחר שלב

בצע את השלבים המדויקים הבאים כדי להבטיח אמבטיה מוצלחת וללא מתח לכלב שלך:

  1. הרגיע את הכלב שלך

התקרבו לשעת המקלחת בהתנהגות מרגיעה. השתמש בטון דיבור מרגיע כדי לנחם את הכלב שלך לפני, במהלך ואחרי האמבטיה. תגמל את שיתוף הפעולה שלהם עם פינוקים לאחר מכן.

  1. הברישו את הכלב שלך תחילה

הברישו את פרוות הכלב שלכם לפני המקלחת כדי להסיר סבכים ושיער דהוי. שיער דהוי יכול להחזיק מים, מה שמוביל לגירוי בעור. למסרק מתאים ניתן לראות כאן

  1. בדוק את טמפרטורת המים

ודא שהמים חמים בנוחות, ובדוק אותם לפני הרטבת הכלב שלך.

  1. הרטב את גוף הכלב שלך

הרטיבו היטב את גופו של כלבכם במים חמימים, והבטיחו שהפרוות שלו ספוג לחלוטין.

  1. מרחו את שמפו לכלבים

סחוט כמות קטנה של שמפו לכלבים על הידיים והקציף אותו על גוף הכלב. הימנע ממריחת שמפו על הראש והפנים שלהם.

  1. נקה את פני הכלב שלך

אם פניו של הכלב שלך מלוכלכים, נגב אותם בעדינות עם מטלית לחה, הימנע מהעיניים, האוזניים והאף.

  1. שטפו את הכלב שלכם

שטפו היטב את הכלב במים חמים כדי להסיר את כל שאריות השמפו. שטיפה נכונה מונעת גירוי בעור.

  1. יבש את הכלב שלך

השתמש במגבת כדי לייבש בעדינות את הכלב שלך, הקפד לספוג עודפי מים. ניתן להשתמש גם במייבש כביסה במצב הקריר ביותר, אך שמור על מרחק כדי למנוע התחממות יתר.

  1. תגמל את הכלב שלך

שבחו ותגמלו את כלבכם על שיתוף הפעולה במהלך האמבטיה ואחריה. חיזוק חיובי מחזק את הקשר בינך לבין חברך הפרוותי.

עצות מומחים להצלחת מקלחת של כלבים

הנה כמה טיפים נוספים כדי להפוך את מקלחת הכלבים לחלקה עוד יותר:

  1. אפשר מספיק זמן כדי למנוע ממהרים, מה שעלול לגרום לכלב שלך לחרדות.
  2. קח את הכלב שלך לטיול לפני המקלחת כדי להפחית את האנרגיה וההתרגשות שלו.
  3. תמיד לטפח את הכלב שלך לפני המקלחת כדי להסיר סבכים ומחצלות.
  4. בחר מיקום מתאים לאמבטיה בהתאם לגודלו ונוחותו של הכלב.
  5. השתמש בשמפו מיוחד לכלבים כדי לשמור על בריאות הפרווה שלהם.
  6. היו מוכנים לשייק שלאחר המקלחת והגן על פריטים סמוכים מפני נזקי מים.
  7. במידת האפשר, גייס את עזרתו של אדם אחר לשליטה ויעילות טובים יותר.

זכור: מקלחת של הכלב שלך הוא חלק חיוני משגרת הטיפול שלו. עם הגישה הנכונה והטכניקות הנכונות, אתה יכול להבטיח בן לוויה פרוותי נקי, שמח ובריא.

עם ייעוץ המומחים שלנו והנחיות שלב אחר שלב, אתה מצויד לספק למלווה הכלב האהוב שלך את חווית האמבט הטובה ביותר. הקפדה על הנחיות אלו לא רק תבטיח את ההיגיינה של הכלב שלך, אלא גם תעזור לך לעלות על אתרים אחרים בחיפושים בגוגל.

שאלות נפוצות

כלבים לא צריכים מקלחות יומיות. תדירות הרחצה תלויה בגורמים כמו גזע הכלב שלך, סוג המעיל ואורח החיים. גזעים עם שיער ארוך עשויים לדרוש רק שתיים עד שלוש אמבטיות בשנה, בעוד שגזעים קצרי שיער יכולים להתארך יותר מבלי להתרחץ. בדרך כלל, אמבטיה חודשית מספיקה לרוב הכלבים אלא אם כן הם מתלכלכים או מסריחים.

לא, לא מומלץ להשתמש בשמפו אנושי על כלבים. לכלבים יש איזון pH שונה מזה של בני אדם, ושימוש בשמפו אנושי יכול להסיר את המעיל שלהם מהשמנים הטבעיים, מה שמוביל לגירוי ויובש בעור. עדיף להשתמש בשמפו לכלבים בפורמולציה מיוחדת עם pH ניטרלי כדי לשמור על הפרווה שלהם בריאה.

זמן הרחצה יכול להיות מלחיץ עבור כלבים מסוימים. כדי להפוך אותו לנעים יותר, הרגיעו את כלבכם בנימת דיבור רגועה, הציעו פינוקים והבטיחו סביבת רחצה בטוחה ומאובטחת. צחצחו את הכלב שלכם לפני האמבטיה כדי להסיר סבכים, וקחו אותם לטיול כדי להפחית את עודפי האנרגיה. היכרות הדרגתית של הכלב שלך למים ושיוך זמן רחצה לחוויות חיוביות יכול גם לעזור להקל על הלחץ.

אתה יכול לרחוץ את הכלב שלך בבית כל עוד אתה מקפיד על טכניקות מתאימות ומשתמש במוצרים מתאימים. ניתן לרחוץ כלבים קטנים בכיורים, בעוד שכלבים גדולים יותר עשויים להזדקק לאמבטיות או מקלחות. אם אינכם בטוחים או שלכלב שלכם יש צרכי טיפוח ספציפיים, מומלץ להתייעץ עם מספרן מקצועי. הם יכולים לספק ייעוץ מומחה ולהבטיח שהמעיל והעור של הכלב שלך יישארו במצב אופטימלי.

קבלו את כל ההנחות והקופונים

5% הנחה למצטרפים חדשים על כל האתר!

*בעת ההרשמה את/ה מאשר/ת קבלת מבצעים ותכנים שיווקים

×
דילוג לתוכן