משלוחים חינם לכל הארץ מעל 200₪

055-671-1585

מותר לתת ענבים לכלבים?

ענבים לכלבים- אסור

לא. למרות שענבים הם פרי קיץ נהדר שאנשים יכולים ליהנות מהם כמעט בכל אירוע, ענבים וכלבים לא מתערבבים.

יש הרבה פירות וירקות שכלבים יכולים ליהנות בבטחה. בעוד שחלק מהפירות והירקות מהווים פינוק מזין או טעים לכלב שלך, אחרים יכולים לגרום לנזק חמור.

גם ענבים וגם צימוקים רעים לכלבים. הם עלולים לגרום לתגובות קשות ואף עלולות להיות קטלניות. המשיכו לקרוא כדי לגלות מדוע ענבים או צימוקים אינם טובים לכלבים, למדו סימני הרעלה וגלו אפשרויות חלופיות לחטיפים לכלבים

תוכן עניינים

יש כמות שאפשר לתת ענבים לכלב?

לא. כלבים אינם יכולים לאכול כל סוג של ענבים או ללא גרעינים או צימוקים – שהם ענבים מיובשים – בכל כמות. הסיבה המדויקת לרעילות הענבים אצל כלבים לאחר בליעת ענבים אינה ידועה. כלבים מסוימים עשויים לסבול מתגובות חמורות יותר מאחרים.

למה ענבים רעים לכלבים? הסיבה לכך שלענבים יש השפעה כל כך רעילה על כלבים עדיין לא ידועה, רק שיש להם השפעה שלילית על בריאותם.

אם אתה מחזיק ענבים במשק הבית שלך, וודא שהם מחוץ להישג ידם. כלבים עשויים להתפתות לנסות משהו בהישג יד או בגלל שהם צפו בהתנהגות שלך ומזהים את הפרי כמזון.

תסמינים של הרעלה מענבים

למרבה הצער, ריחות חדשים מפתים כלבים. אם אתם אוכלים ענבים או צימוקים עם הכלב שלכם בקרבת מקום, ייתכן שהם מקווים שתפילו אחד על הרצפה. אם הם בולעים ענבים או צימוקים (או כמה), ייתכן שתבחין באחד או יותר מהתסמינים הבאים:

תיאבון מופחת
עייפות או חולשה
הקאות ו/או שלשולים תוך מספר שעות מהבליעה
רגישות בבטן
התייבשות
צמא מוגבר וייצור שתן
ירידה או ללא ייצור שתן

מה לעשות אם הכלב בלע ענב

אם לא מטופלים, כלבים עלולים לסבול מאי ספיקת כליות, שעלולה להיות קטלנית. אם הכלב שלך אכל ענבים או צימוקים, פעל מהר והתקשר לווטרינר שלך. הם עשויים להמליץ על גרימת הקאה. אל תגרמו להקאה אם הם מתקשים לנשום או מראים סימני הלם.

מספר מחלות אחרות יכולות לגרום לתסמינים דומים אצל כלבים. התייעצו עם הווטרינר שלכם אם אינכם בטוחים אם הכלב שלכם אכל ענבים או צימוקים, מכיוון שיכול להיות שיש סיבה אחרת. הווטרינר שלך יכול לספק הכוונה נוספת, כדי שלא תגרום להקאה או תנהל טיפולים אחרים שלא לצורך.

מאכלים שמכילים ענבים

ענבים יבשים (צימוקים, או דומדמניות) נחשבים למזיקים יותר מענבים טריים. הפירות היבשים האלה משמשים לעתים קרובות לאפייה, אז הקפידו להרחיק את הכלב שלכם מ:

לחמניות חמות
סוגי עוגות
פודינג עם ענבים
פשטידות 
עוגת פירות
קינוח פירות
מוזלי, גרנולות ודגנים אחרים המכילים פירות יבשים

ענבים לכלבים- אסור

מותר לתת ענבים לכלבים?

מותר לתת גמבה לכלבים? אם אתה אוהב לאכול גמבות- טריות או מבושלות- אולי אתה תוהה אם אתה יכול לחלוק אותם עם חברך הכלב.,כן, כלבים יכולים

קרא עוד »
גמבה לכלבים מאמר

מותר לתת גמבה לכלבים?

מותר לתת גמבה לכלבים? אם אתה אוהב לאכול גמבות- טריות או מבושלות- אולי אתה תוהה אם אתה יכול לחלוק אותם עם חברך הכלב.,כן, כלבים יכולים

קרא עוד »
קבלו את כל ההנחות והקופונים

5% הנחה למצטרפים חדשים על כל האתר!

*בעת ההרשמה את/ה מאשר/ת קבלת מבצעים ותכנים שיווקים

×
דילוג לתוכן