משלוחים חינם לכל הארץ מעל 200₪

055-671-1585

עוגה לכלבים - ככה חוגגים לכלב שלכם יום הולדת!

להכין לכלב שלכם עוגת יום הולדת היא הדרך הטובה ביותר לפנק אותם ביום המיוחד שלהם! העוגה לכלבים הזאת המועשרת במרכיבים בריאים כמו יוגורט, דלעת, רסק תפוחים וגזר! הם יאהבו כל ביס!

 להכין עוגה לכלב  בבית זה יתרון כי אנו יודעים בדיוק מה יש בהם! ללא חומרי מילוי, ללא חומרים משמרים, רק מרכיבים בריאים!

תוכן עניינים

המצרכים הדרושים לעוגת יום הולדת לכלב

המרכיבים לעוגה זו פשוטים ומתאימים לצריכה של כלבים. שפר את העוגה על ידי עיטורה בפינוקים המועדפים על הכלב שלך כדי ליצור את הקינוח הכלבי האולטימטיבי. את המידות המדויקות לכל מרכיב ניתן למצוא בכרטיס המתכון למטה.

קמח מלא: קמח חיטה מלא נבחר כבסיס העוגה בשל תכולת הסיבים הנוספת. אם לכלב שלך יש אי סבילות לגלוטן, אתה יכול לבחור קמח ללא גלוטן כתחליף.

סודה לשתייה: מרכיב זה מסייע בתהליך התפיחה של העוגה.

שמן צמחי: שמן צמחי משמש להחדרת לחות ולקידום לכידות המרכיבים.

חמאת בוטנים: חיוני להבטיח שחמאת הבוטנים תהיה נקייה מקסיליטול, מכיוון שקסיליטול רעיל לבעלי חיים. פרטים נוספים מדוע יש להימנע ממרכיב זה ניתנים להלן.

רסק תפוחים רגיל: ודא שרסק התפוחים שאתה משתמש אינו מכיל סוכרים נוספים. תפוחים מספקים מקור חשוב של סיבים עבור בן לוויה הכלב שלך.

מחית דלעת: לא רק שהדלעת עשירה בסיבים, אלא שגם כלבים מתענגים על טעמה. אתה יכול לרכוש מחית דלעת משומר או להכין אותה בבית.

גזר מגורד: גזר מהווה חטיף מענג לכלבים. רצוי לגרוס או לחתוך אותם דק כדי למנוע סכנת חנק.

חלב: לתערובת העוגה מוסיפים חלב כדי לספק לחות.

ביצה: ביצים כלולים כדי לחבר את כל המרכיבים יחד.

ציפוי העוגה לכלב

יוגורט יווני רגיל: יוגורט יווני משמש כמקור מצוין לחלבון וסידן עבור הכלב שלך, אך יש לתת אותו במתינות.

חמאת בוטנים טבעית: זה מוסיף טעם לציפוי. שוב, חשוב לוודא שחמאת הבוטנים נטולת קסיליטול.

פינוקי כלבים (אופציונלי): ניתן להשתמש בהם כקישוט על גבי העוגה, תוך שימוש במועדפים האישיים של הכלב שלך.

איך להכין עוגת יום הולדת לכלב שלך

יצירת הקינוח הכלבי הזה הוא תהליך פשוט. זו יכולה להיות גם פעילות מהנה לילדים. אם יש לך ילדים, הם עשויים ליהנות מהכנת הפינוק המיוחד הזה לבן משפחתך בעל ארבע הרגליים!

לחמם תנור ולהכין תבניות: התחל בחימום מראש של התנור ל-175מעלות צלזיוס ומריחת תרסיס נון-סטיק על שתי תבניות עוגה בגודל 15 ס”מ.

מערבבים את החומרים היבשים: בקערה קטנה מערבבים יחד את הקמח והסודה לשתייה.

מערבבים מרכיבים רטובים: בקערה גדולה מערבבים את השמן הצמחי, חמאת הבוטנים, רסק התפוחים, מחית הדלעת, הגזר, החלב והביצה. מוסיפים את החומרים היבשים לתערובת הרטובה ומערבבים עד לאיחוד מלא.

אפייה: מחלקים את הבלילה באופן שווה בין שתי התבניות המוכנות ואופים 22-25 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגות יוצא נקי.

מצננים ומקפיאים: הניחו לעוגות להתקרר לחלוטין על רשת צינון לפני ההקפאה והגשתן לכלבכם.

הכנת ציפוי עוגה לכלבים

שלבו חמאת בוטנים ויוגורט: בקערה בינונית מערבבים את היוגורט וחמאת הבוטנים עד שהתערובת חלקה.

להקפיא ולקשט: אתה יכול להקפיא את העוגה מיד או לאחסן את הציפוי במקרר עד שאתה מוכן להשתמש בו. מקשטים את העוגה בחטיפים לכלבים כרצונכם.

טיפים נוספים

לכלבים יש קיבה רגישה ולכן חשוב מאוד להשתמש בחומרים הנכונים! הנה כמה טיפים להפיכת פינוקי הכלב שלך בריאים, טעימים ומזינים! ברגע שאתה יודע מאילו מרכיבים להימנע, תרצה להכין פינוקים תוצרת בית לכלבים שלך כל הזמן!

קסיליטול/סוכר : קסיליטול הוא ממתיק שנמצא לרוב בדברים כמו מסטיק, חמאת בוטנים, מאפים וגלידה. זה יכול להיות רשום גם כסוכר . Xylitol הוא רעיל מאוד לכלבים ועלול לגרום לאי ספיקת כבד, אז הקפד לבדוק את רשימות המרכיבים לפני שאתה נותן משהו חדש לגור שלך.


הימנע מאגוז מוסקט: אם אתה רוצה להוסיף קצת טעם נוסף לעוגת יום ההולדת של הכלב שלך, קינמון וג’ינג’ר שניהם בטוחים בכמויות קטנות. עם זאת, הימנעו מאגוז מוסקט בכל מחיר. זה רעיל לכלבים.


הימנע מסוכרים מוספים: מתן יותר מדי סוכר לכלב שלך יכול להוביל לסוכרת ולבעיות עיכול. חפש יוגורט יווני רגיל ורסק תפוחים בעת הכנת העוגה שלך

מהם המרכיבים העיקריים בעוגות ידידותיות לכלבים?

עוגות כלבים מכילות בדרך כלל מרכיבים כמו קמח מלא, שיבולת שועל, חמאת בוטנים, רסק תפוחים ומרכיבים אחרים המתאימים לכלבים. הם נועדו להיות גם טעימים וגם בריאים לכלבים.

עוגה לכלב - ככה חוגגים יום הולדת

לא כדאי להאכיל את כלבכם בעוגה אנושית רגילה, שכן עוגות אנושיות רבות מכילות מרכיבים כמו סוכר, שוקולד או ממתיקים מלאכותיים (כגון קסיליטול), שעלולים להיות רעילים לכלבים.

אתה יכול להכין עוגה ביתית ידידותית לכלבים באמצעות מרכיבים כמו קמח מלא, רסק תפוחים לא ממותק, יוגורט רגיל וחמאת בוטנים. בנוסף למתכון שהצענו כאן, ישנם מתכונים שונים לעוגת כלבים זמינים באינטרנט, בטוחים וקלים לביצוע.

שאלות נפוצות

ענבים לכלבים- אסור

מותר לתת ענבים לכלבים?

מותר לתת גמבה לכלבים? אם אתה אוהב לאכול גמבות- טריות או מבושלות- אולי אתה תוהה אם אתה יכול לחלוק אותם עם חברך הכלב.,כן, כלבים יכולים

קרא עוד »
גמבה לכלבים מאמר

מותר לתת גמבה לכלבים?

מותר לתת גמבה לכלבים? אם אתה אוהב לאכול גמבות- טריות או מבושלות- אולי אתה תוהה אם אתה יכול לחלוק אותם עם חברך הכלב.,כן, כלבים יכולים

קרא עוד »
קבלו את כל ההנחות והקופונים

5% הנחה למצטרפים חדשים על כל האתר!

*בעת ההרשמה את/ה מאשר/ת קבלת מבצעים ותכנים שיווקים

×
דילוג לתוכן